-
Biznes muzyczny


Symbol:
41.74
Wysyłka w ciągu | natychmiast! |
Cena przesyłki | 0 |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-7488-020-6 |
EAN |
Produkt cyfrowy - ebook lub audiobook - zobacz format.
Po zakupie i opłaceniu zostaną wysłane linki do plików na podany e-mail w zamówieniu.
Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także niejednokrotnie w trakcie zakupów w sklepie lub podczas przejażdżki hotelową windą. Za tymi pozornie oczywistymi momentami obcowania z muzyką kryje się potężny, skomplikowany system przepływu środków pieniężnych od osób i instytucji korzystających z muzyki do wytwórni oraz artystów ją tworzących i wykonujących.
Bezpłatny fragment:
Bezpłatny fragment:

Wydawca | Placet |
Język | Pl |
Autor | Patryk Gałuszka |
Data wydania | 2009-01-01 |
Stron | 217 |
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.