• Consumer behavior on international market

Format
pdf
47.25
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu natychmiast!
Cena przesyłki 0
Produkt cyfrowy - wysyłka na e-mail 0
ISBN 978-83-7488-044-2

Produkt cyfrowy - ebook lub audiobook - zobacz format.
Po zakupie i opłaceniu zostaną wysłane linki do plików na podany e-mail w zamówieniu.

Overall, author’s intention is to combine the latest theoretical concepts with up-to-date examples of consumer behavior from different markets and cultures. To create the book useful for students studding at International Business, Psychological Economy, as well Marketing and Management courses were added tasks for individual and group solved in activity table.
The book does not cover all the important problems and issues of consumption and consumer behavior on the international market. It allows, however, prepare them as full identification, presenting the importance and role that consumers on contemporary global market.


Bezpłatny fragment:
PDF
Wydawca Placet
Język En
Autor Sławomir Smyczek
Data wydania 2012-01-01
Stron 274
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia