-
Problemy mediów i komunikacji społecznej - uwarunkowania polskie i ukraińskie


Wysyłka w ciągu | natychmiast! |
Cena przesyłki | 0 |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-62062-58-4 |
EAN |
Produkt cyfrowy - ebook lub audiobook - zobacz format.
Po zakupie i opłaceniu zostaną wysłane linki do plików na podany e-mail w zamówieniu.
Prezentowana publikacja jest efektem współpracy medioznawców, kulturoznawców i politologów reprezentujących Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Lwowski Uniwersytet Narodowy im. Iwana Franki. Zawarte w niej artykuły odnoszą się do pojemnej znaczeniowo komunikacji społecznej, stanowią bowiem efekt zainteresowań badaczy związanych z naukami o mediach, aktywnych dydaktycznie na dziennikarskich kierunkach studiów. Podobnie jak interdyscyplinarny charakter mają nauki o mediach, równie zróżnicowane jest spektrum tematyczne tekstów zawartych w niniejszej publikacji. Ich tematyka dotyczy bowiem zarówno różnorodnych aspektów dziennikarstwa, współczesnych problemów mediów masowych, jak również komunikowania wizualnego, komunikowania marketingowego czy też komunikowania międzykulturowego. Naszą intencją jest, by niniejsza publikacja przyczyniła się do popularyzacji reprezentowanych perspektyw badawczych, a jednocześnie stała się inspiracją do dalszych wspólnych projektów naukowych.
Bezpłatny fragment:

Wydawca | Naukowe Wydawnictwo IVG |
Język | Pl |
Autor | Praca zbiorowa |
Data wydania | 2016-05-15 |
Stron | 386 |