• Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w kontaktach zawodowych

Format mp3
38.75
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu natychmiast!
Cena przesyłki 0
Produkt cyfrowy - wysyłka na e-mail 0
ISBN 9788361455049

Produkt cyfrowy - ebook lub audiobook - zobacz format.
Po zakupie i opłaceniu zostaną wysłane linki do plików na podany e-mail w zamówieniu.

Praktyczne sugestie dotyczące tego, jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe w pracy. Trafna diagnoza – jak człowiek funkcjonuje w konflikcie, wiele celnych obserwacji. To wszystko znajdziesz w treści tego audiobooka.

 

Zawartość:

01 - Wprowadzenie - EdisonTeam.pl.mp3 (1:45)
02 - Funkcjonowanie człowieka w konflikcie – soma i psyche.mp3 (20:35)
03 - Funkcjonowanie człowieka w konflikcie – autystyczna wrogość.mp3 (14:60)
04 - Spirala konflikty.mp3  (7:22)
05 - Samonapędzający się mechanizm konfliktu.mp3 (12:50)
06 - Zapowiedzi rozwiązań dla typowych sytuacji konfliktowych.mp3 (03:26)
07 - Karmienie i głodzenie gniewu.mp3 (12:04)
08 -  Algorytm 5 kroków – Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie firmy? Cz 1.mp3 (12:56)
09 - Algorytm 5 kroków – Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie firmy? Cz 2.mp3 (8:00)
10 - Przykre konsekwencje bagatelizowania cudzych emocji.mp3 (9:45)
11 - Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie naszego rozmówcy? Cz 1.mp3 (12:40)
12 - Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie naszego rozmówcy? Cz 2.mp3 (12:38)
13 - Strategia 4 stopni – co robić gdy ktoś atakuje nas personalnie?.mp3  (12:20)
14 - Jak odmawiać nie niszcząc relacji?.mp3  (11:20)
15 - Co robić gdy ktoś chce z nami zerwać współpracę?.mp3 (14:40)
16 - Podsumowanie. mp3 (1:20)

 


Bezpłatny fragment:


Wydawca EdisonTeam.pl
Język Pl
Autor Grzegorz Nakonieczny, Marek Stączek
Data wydania 2010-12-22
Czas trwania 04:00:00
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia