-
Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów


Symbol:
62.10
Wysyłka w ciągu | natychmiast! |
Cena przesyłki | 0 |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-01-21380-0 |
EAN |
Produkt cyfrowy - ebook lub audiobook - zobacz format.
Po zakupie i opłaceniu zostaną wysłane linki do plików na podany e-mail w zamówieniu.
Książka ta pomoże Ci:
- przygotować lepsze i unikatowe usługi,
- uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian,
- poprawić rentowność i stabilność biznesu,
- oferować klientom autentyczną korzyść.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i co najważniejsze zatrzymać klienta. Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
Bezpłatny fragment:

Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Język | Pl |
Autor | Marcin Chłodnicki |
Data wydania | 2021-01-05 |
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.