• Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Format
62.10
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu natychmiast!
Cena przesyłki 0
Produkt cyfrowy - wysyłka na e-mail 0
ISBN 978-83-01-21380-0

Produkt cyfrowy - ebook lub audiobook - zobacz format.
Po zakupie i opłaceniu zostaną wysłane linki do plików na podany e-mail w zamówieniu.

 

Książka ta pomoże Ci:
  • przygotować lepsze i unikatowe usługi, 
  • uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, 
  • poprawić rentowność i stabilność biznesu, 
  • oferować klientom autentyczną korzyść. 
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i co najważniejsze zatrzymać klienta. Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

 


Bezpłatny fragment:
EPUB
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Język Pl
Autor Marcin Chłodnicki
Data wydania 2021-01-05
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia