• Storytelling

Format
54.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu natychmiast!
Cena przesyłki 0
Produkt cyfrowy - wysyłka na e-mail 0
ISBN 978-83-61485-27-8

Produkt cyfrowy - ebook lub audiobook - zobacz format.
Po zakupie i opłaceniu zostaną wysłane linki do plików na podany e-mail w zamówieniu.

„Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników”.
Renata Filipek-Barylowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile Polska
„Sposób, w jaki czyta się tę książkę, jest prawie jak bezpośrednie spotkanie z jej Autorem. Bawić i uczyć to bez wątpienia motto Marka Stączka!”.
Agnieszka Ferenc, Kierownik Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego, Wirtualna Polska S.A.
„Ciekawa i intrygująca. Daje wiele do myślenia i praktyczne rady, które warto stosować zarówno w wystąpieniach publicznych, jak również w życiu prywatnym”.
Mirosław Suszek, Chief Technology Officer, Netia S.A.
„Wciągająca, napisana ze swadą i polotem, w przystępny sposób prezentująca koncepcję storytellingu oraz jej praktyczne zastosowania. Zdecydowanie ‘must have’ w biblioteczce każdego menedżera praktyka. Gorąco polecam!”
Wojciech Masierek, District Manager, Bayer Sp. z o.o.


Bezpłatny fragment:
EPUB
Wydawca EdisonTeam.pl
Język Pl
Autor Marek Stączek
Data wydania 2014-08-18
Stron 127
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia