Aby odnieść sukces w powadzeniu swojej firmy będziesz potrzebować najlepszego pomysłu, silnej etyki pracy i wytrwałości w tych dniach, w których sprawy po prostu nie układają się po twojej myśli. Ale ta kombinacja może pomóc ci zamienić prosty pomysł w imperium, stworzyć dochodową firmę i odnieść sukces w biznesie.



Zyskaj cenne porady biznesowe i prowadź dochodową firmę.



W tym artykule podzielimy się wskazówkami biznesowymi, które pomogą Ci prowadzić udany biznes.



1. Buduj jak Rzymianie 

Koloseum ma już prawie 2 tysięcy lat. W większości nadal jest właściwie nienaruszone. Materiał, z którego zostało zbudowane, był mocniejszy niż jakikolwiek beton, którego używamy dzisiaj. Jego piękno jest tak urzekające, że miliony ludzi przybywają do Włoch tylko po to, by spojrzeć na nie w całej okazałości. Rzymianie używali najlepszych materiałów, kupowali rzadki marmur i projektowali rzeczy, które były trwałe. Ale jeśli chodzi o budowanie biznesu, jest wielu przedsiębiorców, którzy budują krótkoterminowo. Traktują biznes jako sposób na zarobienie dodatkowych kilku tysięcy. Zamiast tego powinni budować coś, co przetrwa lata. Jedna z najstarszych firm na świecie ma swoją siedzibę w Japonii. Kongo Gumi, firma budowlana specjalizująca się w buddyjskich świątyniach, została uruchomiona w 578 roku. Skoncentruj się na budowaniu firmy z dziedzictwem, robiąc to, co robisz tak często, że robisz to lepiej niż ktokolwiek inny. Podobnie jak Rzymianie powinniście skupić się na produktach wysokiej jakości i podobnie jak Japończycy powinniście mieć dobrze zdefiniowaną niszę.



2. Wybierz odpowiednią niszę

Wybór niszy polega na tym, że ludzie często zdają sobie sprawę, że popełnili błąd. Jeśli zajmiesz się zbyt ogólnikowo, możesz mieć problem ze zorientowaniem się, kim są Twoi odbiorcy. Jeśli jesteś zbyt konkretny w sklepie ze skarpetami dla niemowląt, może się okazać, że Twoja nisza jest zbyt wąska. Nie tylko to, ale jest też aspekt sezonowości. Na przykład, jeśli masz obsesję na punkcie Bożego Narodzenia, możesz zbudować bożonarodzeniowy biznes, ale możesz mieć trudności ze znalezieniem klientów na swoje produkty w maju. Inną wskazówką biznesową do rozważenia jest to, czy będziesz w stanie prowadzić remarketing do klientów przez wiele lat. Na przykład, jeśli sprzedajesz odzież ciążową, kobiety są w ciąży tylko przez dziewięć miesięcy. Po porodzie prawdopodobnie nie będzie już robić zakupów w tym sklepie. Więc jeśli chodzi o wybór niszy, wybierz niszę, która jest popularna przez cały rok (Trendy Google - https://trends.google.com/trends/?geo=PL - mogą pokazać, jak stabilna jest nisza).



  • Co to są Google Trends?

  • Trendy Google to funkcja wyszukiwania trendów, która pokazuje popularność wyszukiwanego hasła w Google. Możesz sprawdzić, czy trend rośnie, czy spada. Możesz również znaleźć statystyki demograficzne, powiązane tematy i podobne zapytania, które pomogą Ci lepiej zrozumieć trendy Google.



Będziesz także chciał wybrać popularną niszę, na przykład co najmniej setki tysięcy miesięcznych wyszukiwań, takich jak moda, uroda, fitness lub wystrój domu. I wreszcie nisza, która nie jest krótkoterminowa, więc unikaj macierzyństwa, ślubów lub jakiejkolwiek niszowej działalności, z którą nie będziesz w stanie zbudować długoterminowej listy e-mailowej.



3. Rozwiąż palący problem

Ważną wskazówką biznesową dla nowych przedsiębiorców jest stworzenie firmy, która rozwiązuje problem. Jeśli zapytasz większość właścicieli firm, które upadły, jaki problem rozwiązali, albo nie potrafią odpowiedzieć, albo problem, który rozwiązali, nie był wystarczająco pilny. Problem, który rozwiązujesz, nie musi być tak skomplikowany, jak leczenie choroby. Może to być proste, na przykład pomagamy ludziom przezwyciężyć nudę, zapewniając zabawne doświadczenie. Ale ostatecznie musisz wiedzieć, co próbujesz osiągnąć w swojej firmie. Wiedząc, jaki palący problem rozwiązujesz, możesz wykorzystać to w swoim marketingu, aby pomóc ludziom zrozumieć, jak możesz im najlepiej pomóc. Na przykład, jeśli sprzedajesz produkty przeciw chrapaniu, chcesz, aby Twoja reklama pokazywała frustrację, jaką chrapiący może wywoływać podczas snu. Następnie zaprezentuj swój produkt jako poręczne rozwiązanie, które pozwoli im ponownie przespać całą noc.



4. Przestrzeganie potrzeb klienta

Jednym z największych źródeł konfliktów w biznesie są niezaspokojone potrzeby. Jeśli klient nie otrzyma usługi lub produktu, którego oczekiwał, jego potrzeby nie zostaną spełnione i poczuje się sfrustrowany. Najważniejszą wskazówką biznesową, jeśli chodzi o zarządzanie relacjami z klientami, jest zawsze empatia wobec klienta. Kiedy rozpoznasz ich frustrację jako ból wynikający z niezaspokojenia ich potrzeb, łatwiej jest nie brać obelg, którymi cię rzucają, osobiście. Zamiast tego możesz skupić się na próbach słuchania tego, co mówią, odzwierciedlając intencję kryjącą się za ich słowami. Ostatecznie pracujesz nad rozwiązaniem, które spełnia ich potrzeby i pozostawia klientów wysłuchanymi. Robiąc to, zamiast po prostu zwracać pieniądze,otwierasz drzwi do budowania z nimi długotrwałych relacji, nawet jeśli byli zdenerwowani swoim pierwszym doświadczeniem z Twoją marką.



5. Skoncentruj się na zysku zamiast na przychodach

Większość przedsiębiorców ma obsesję na punkcie przychodów - twierdzą „Zarobiłem 900 000 w osiem miesięcy”. Możesz pomóc, pytając: „Czy naprawdę tak myślisz?” Kopiąc głębiej, często przekonasz się, że zysk jest znacznie ważniejszy niż przychody. „Jasne, że zarobiłeś 900 000, ale jeśli zysk po ośmiu miesiącach wyniósł tylko 10 000, czy naprawdę było to warte tej pracy? Czy to jest w ogóle zrównoważone?” Prawdopodobnie nie. Przejdź od myślenia o przychodach do myślenia o zysku. Im większy masz zysk, tym więcej pieniędzy musisz zainwestować w swój biznes, pracowników i własny sukces. Jako przedsiębiorca otrzymujesz wynagrodzenie na końcu. Twoje koszty uruchomienia muszą zostać najpierw opłacone. Dlatego będziesz chciał mieć pewność, że zarabiasz więcej niż wystarczającą ilość pieniędzy, aby cieszyć się także sobą.

  • Cenną wskazówka biznesowa dla przedsiębiorców to nigdy nie rezygnować. Tysiące firm co roku upada, ponieważ ich założyciele zbyt wcześnie rezygnują. Musisz przejść przez stromą krzywą uczenia się: szalone godziny, błędy, niepowodzenia i niepewność związaną z rozpoczęciem i prowadzenia działalności. Nie ma z dnia na dzień sukcesów - to mit. Zwykle osiągnięcie prawdziwego sukcesu w biznesie zajmuje lata, ale dopóki nie zrezygnujesz, w końcu tak się stanie.



  • Najlepsza poradą biznesowa dla nowego przedsiębiorcy to: po prostu zacznij. Czas nigdy nie będzie idealny. Będziesz popełniać więcej błędów, niż możesz się spodziewać. Ostatecznie jednak przedsiębiorcy odnoszący największe sukcesy to ci, którzy chcą zacząć i uczyć się po drodze.

Wniosek

Te porady biznesowe są tylko wskazówkami w twojej drodze z przedsiębiorczością. Ostatecznie Twoja firma jest tym, co z niej zrobisz. Jeśli chcesz, abyś odniósł sukces, musisz przedstawić swój biznes jak największej liczbie osób. Jeśli rozwiążesz palący problem, świadomość marki Twojej firmy będzie łatwiej szerzyć się. Musisz skupić się na uszczęśliwianiu pracowników i zaspokajaniu potrzeb klientów, aby Twoja firma przetrwała tak długo, jak Kongo Gumi. Po drodze napotkasz wyzwania, ale tak długo, jak będziesz chciał wytrwać, nic nie powstrzyma Cię przed budowaniem biznesu, który będzie trwał całe życie (lub dłużej). 



Pomyśl nad tym - Jaka jest najlepsza rada biznesowa, jaką kiedykolwiek otrzymałeś?



















6. Zacznij od wąskiego punktu widzenia i rozszerzaj

Amazon nie zaczynał jako sklep ze wszystkim. Zaczęło się od prostej księgarni. Powoli rozszerzyli swoją działalność na zabawki i inne produkty w miarę upływu czasu. W ten sposób budujesz ogólny biznes. Jedną z najważniejszych wskazówek biznesowych jest to, aby zawsze zaczynać od zawężenia i rozszerzać się na odpowiednie branże w miarę skalowania. Mając wąski zakres zainteresowania, możesz zbudować lojalną publiczność, która wie, czego się po tobie spodziewać. Zapewnia również dobrze zdefiniowaną grupę odbiorców, aby ułatwić marketing. Na przykład możesz założyć sklep z modą damską. Na początku może sprzedajesz odzież. Ale ostatecznie możesz rozszerzyć swoją działalność na buty, biżuterię, modne dodatki lub urodę. Możesz też pójść w innym kierunku i zająć się modą męską i dziecięcą. Oba rodzaje sklepów internetowychmają sens i mają naturalne dopełnienia wertykalne. Dodatkowo możesz przetestować pomysły na sklep z jednym produktem przed otwarciem większej strony internetowej. Ale najpierw powinieneś dążyć do tego, aby mieć dużą publiczność i lojalnych kupujących. Musisz wiedzieć, że będzie popyt na branże, w które ostatecznie się rozwiniesz. 

7. Skoncentruj się na morale pracowników

Najlepsza szefowa, jaką kiedykolwiek spotkałem, powiedziała mi, że jej sekret budowania produktywnego zespołu skoncentrowanego na uszczęśliwianiu pracowników. I to była prawda. Cały czas coś świętowaliśmy. Ostatniego dnia dosłownie płakałem, ponieważ nie chciałem wychodzić. Odszedłem tylko dlatego, że wiedziałem, że muszę zrezygnować z pracy na uniwersytecie w niepełnym wymiarze godzin i zdobyć bardziej wpływowe doświadczenie marketingowe. Pracowałem na tym stanowisku osiem lat temu i do dziś utrzymuję kontakt ze wszystkimi moimi współpracownikami. Tak długo utrzymuje się morale pracowników. Niestety, często przedsiębiorcy nie koncentrują się na tym. Większość przedsiębiorców po raz pierwszy stara się zachowywać jak szef. I dosłownie żaden pracownik tego nie chce. Twoi pracownicy chcą czuć się docenieni, wysłuchani i wiedzieć, że są na dobrej drodze. Jeśli ciągle krytykujesz ludzi za to, że nie robią tego po swojemu, często zauważysz, że wydajność zespołu spada. Najważniejszą wskazówką biznesową, jeśli chodzi o zarządzanie pracownikami, jest uszczęśliwienie ich. Ponieważ jeśli to zrobisz, będą bardziej skłonni pomóc Ci osiągnąć cele Twojej firmy.



8 ludzi biznesu dzieli się swoimi najlepszymi wskazówkami biznesowymi



iiii





Najlepszą wskazówką biznesową dla nowych przedsiębiorców, którzy rozważają dokonanie skoku, jest to, że jeśli naprawdę wierzysz w swój pomysł, porzucasz wymówki i wątpliwości, otoczysz się zaufanym i utalentowanym zespołem, pchnij się naprzód i NIE WOLNO. POPATRZ. PLECY. ponieważ jeśli dasz z siebie wszystko, możesz zaznaczyć moje słowa… będzie to podróż życia ”. - Lori Cheek, założycielka / CEO , Cheekd

Najlepsza wskazówka biznesowa dla nowych przedsiębiorców to: aby zakładając firmę uzyskać jak najwięcej PR. Nikt nie może kupić Twoich produktów lub usług, jeśli nie wie, że istniejesz. I nikt nie zrobi tego za Ciebie, więc zrób to sam. Poświęć tyle czasu, ile to możliwe i przekaż informacje za pośrednictwem każdego kanału. Nawet jeśli masz firmę PR, musisz pomóc im w kanałach społecznościowych i listach e-mailowych. Sprzedaż to najtrudniejsza rzecz dla nowych firm, więc im więcej osób wie o Tobie i Twojej firmie, tym lepiej ”. - Ben Walker, dyrektor generalny, Transcription Outsourcing, LLC 

Najlepszą wskazówką biznesową dla nowych przedsiębiorców jest stworzenie systemu dla swojej firmy. Dlatego też, kiedy możesz zacząć zatrudniać osoby, istnieje już sprawdzony system, którego mogą przestrzegać ”. - Jaquetta T Ragland, właścicielka, młodzież i finanse 

 

Najlepszą wskazówką biznesową dla nowych przedsiębiorców jest poznanie wszystkich aspektów swojej firmy. Na przykład, jeśli zakładasz firmę SaaS, musisz wiedzieć, jak sprzedać produkt, jak kodować, jak zaprojektować lądowanie konwertujące i wiele innych rzeczy. Musisz usiąść i dokładnie dowiedzieć się, czego będzie potrzebować Twoja firma, i zdobyć w nich umiarkowane wykształcenie. Chociaż nie musisz być na poziomie eksperta, powinieneś rozumieć procesy na tyle, aby zatrudnić lub zlecić pracę na zewnątrz, nie dając się wykorzystać. ” - Shawn Pour, współzałożyciel, sprzedaż max

Najlepszą wskazówką biznesową dla nowych przedsiębiorców (zwłaszcza jeśli jesteś właścicielem małej firmy lub soloprenerem z ograniczonymi zasobami) jest znalezienie jednego lub dwóch wiarygodnych kanałów marketingowych i skupienie się na nich, zamiast rozpraszać się każdym możliwym kanałem zdobycia informacje o Twojej firmie. W przypadku mojej małej firmy, gdy wskazałem Google jako źródło wartościowych potencjalnych klientów, zacząłem bardziej koncentrować się na poprawie mojej widoczności w wyszukiwarce, co z kolei pomogło wygenerować więcej wartościowych potencjalnych klientów. Chociaż oznacza to odkładanie innych aspektów mojego marketingu (przynajmniej na krótką metę), pozwala mi to na większą koncentrację i większą produktywność, zamiast rozpraszać się zbytnio, próbując być wszędzie naraz ”. - Chloe Brittain, właścicielka, Opal Transcription Services

Wniosek